lotnisko Krosno, obsługa klienta Krosno, pomoc Krosno
na obsłudze pasażerów i ich bagażu,
przeprowadzaniu kompleksowej odprawy biletowo-bagażowej,
asystowaniu pasażerom od punktu zgłoszenia na lotnisku, poprzez procedury odprawy i kontroli bezpieczeństwa, aż do zajęcia miejsca w samolocie,
udzielaniu informacji.
Wymagania
znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
gotowości do pracy pod presją czasu (lotnisko to dynamiczne miejsce),
umiejętności pracy w zespole,
elastyczności i dyspozycyjności (praca na lotnisku to także praca w weekendy i w święta),
Twoje doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane.
Oferujemy
szkolenia i kwalifikacje uznawane w europejskim lotnictwie cywilnym,
wsparcie coacha-opiekuna na początku Twojej pracy,
możliwość pogodzenia pracy z nauką,
umowę o pracę,
dodatkowo oferujemy prywatną opiekę medyczną i współfinansujemy kartę sportową,
możliwość korzystania z lotniczych biletów pracowniczych.
Klauzule informacyjne
Aplikuj