Profesjonalna bieżąca obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających gości zgodnie ze standardami marki
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników
Maksymalizacja przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i dodatkowych usług
Szeroko rozumiana współpraca z innymi działami
Dbałość o zgodność rozliczeń działu
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Gotowość do pracy na zmianach nocnych
Wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku w hotelu korporacyjnym (sieciowym)
Elastyczność w związku z organizacją czasu pracy
Dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Znajomości Systemu Opera będzie dodatkowym atutem
Łatwość nawiązywania kontaktów, szczerość i umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy
Pracę od zaraz u wiarygodnego pracodawcy
Miłą atmosferę
Możliwość rozwoju i awansu
Szkolenia oraz dodatkowe benefity dla pracowników
Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
Obiady w restauracji pracowniczej
Kartę Ok System
Ofertę specjalną dla pracowników na Telewizję Toya, Internet oraz telefon stacjonarny
Cykliczne wydarzenia integracyjne
Darmowy parking
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}